Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
fredag 18 juni 2010

Recension: NYX Eyeshadow Base

Jag tog en chansning när jag klickade hem denna från CherryCulture i senaste beställningen.
Med ljus och lykta sökte jag i hela internetz efter en recension, en swatch, bara något! Men icke, sökandet var fruktlöst...

Den kom.
Och jag testade.
Testade, testade, testade.




Det här, mina damer.
Detta är en slags graal.
Den är bättre, ja, jag säger BÄTTRE än Urban Decays berömda primer potion.
Yes, you heard me.

Visst SER ni att NYX visar färgen bättre än både UDPP och en ögonprimer från Lumene?









Ahaja, visst, den visar färgen helt smashing, darling, men hur sitter den då?
 
Jo du, den sitter crackalicious!

Den sitter lika länge som både Lumenes och Urban Decays, det vill säga en arbetsdag plus lite mer. Och den creasar inte.

För 6 dollar får du alltså en produkt som är billigare, ger bättre färgåtergivning och som sitter lika länge som två andra bra primers.
Inte illa va?
Nästa gång ska jag klicka på mig de två andra små byttorna också, Skin Tone och Pearl.

1 kommentarer:

Clara sa...

Jag älskar också den här! Ett riktigt budgetfynd, som jag inte förstår att är så litet omskrivet på nätet. Har inte heller hittat någon annan som skrivit recension på den förutom du och jag. Skumt.

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping