Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
söndag 6 juni 2010

Recension: 100% Pure Shower Gel, Fresh Squeezed Organic Pink Grapefruit

I min senaste beställning från eleven så fick jag med ett prov på 100% pure’s duschgelé Pink Grapefruit.

Det tog ett lång tag innan jag testade den, för jag hade en annan recension på gång (som jag fortfarande inte skrivit klart -_-*).

Jag ångrar lite att jag inte testade den på en gång.
Så att jag kunde skriva den här recensionen innan.

Jag öppnade provet i duschen och förväntade mig gelé.
Det som kom rinnande ut i min hand var vatten. Typ.
Det var väldigt tunt och lättflytande.
Minuspoäng på en gång liksom.



Jag började massera flytet mellan händerna och tyckte att det tog ovanligt lång tid att få upp skum.
Till slut gav jag upp.
Det blev inte så mycket skum alls.

Dessutom var det INTE drygt. Jag använde en halv provpåse (ca 25g).
Knappt att det räckte till att tvätta undre delen av kroppen med.
Minuspoäng igen.

Men det luktade väldigt gott, det gjorde det minsann.
I typ en minut eller så.

Efter sköljningen så fanns det lite citrusspår kvar.
Efter torkningen ett par minuter efter så fanns det fortfarande lite spår kvar.

En kvar senare var doften borta.
Jag blev besviken.
Minuspoäng på minuspoäng.
Det enda bra med produkten är att den luktar ljuvligt när man använder den, den är helt veganvänlig.
Är man intresserad kostar den 198:- för 473ml hos Eleven.se.
Du får alltså ca en halvliter för typ 200 spänn.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping