Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
måndag 31 maj 2010

Ninjakotten har en tävling!

Kotte på NinjaMinerals har en tävling där man kan vinna ett hemligt paket.
Kanske är det en ninja som hoppar ur brevbärarens fulla säck, ger mig artontusen skuggor och sedan ninjar iväg igen? Vem vet?

Kuriosa: För ett par år sedan gick jag under nicket Das Educated Ninja. Jag hade en blogg med smink då också, men jag tror den hette Ninjabeaty då. Hade varit lägligt om jag fortfarande hade den, tror att jag lugnt hade vunnit då, utan att anstränga mig...

I alla fall, vad man ska göra i tävlingen är att fantisera ihop en skugga. Typ.
Min drömskugga är fortfarande en neonrosa bakelse med guldglitter, som vanligt. Så att den matchar senaste läppstiftkreationen Stiftis, som lyser i mörkret.

Men vad jag faktiskt BEHÖVER just nu, är en matt opak skugga, en sådan fattas mig!
Den skulle förresten vara en duoskugga! En som är matt och en som är skimrig.

Ja, precis en sån vill jag ha. Den skulle heta Yuki förresten, det betyder snö på japanska. Passar med något som heter Ninja, eller hur?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping