Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
lördag 1 maj 2010

Lödagsgodis

Länge sedan sist va?
Just idag har jag haft stora skälvan, jag har velat ha så mycket att det gjort ont i magen.
Jag har haft praktik i snart två månader, och att jobba i vården innebär att man inte ska ha färgade nagellack på sig (man ska kunna se nagelranden för att se eventuell smuts") och att jag knappt idats sminka mig. Vill ju inte skrämma ihjäl pensionärer, dessutom cyklar jag till och från praktikplatsen = farttårar och rinnande smink, plus att jag AVSKYR att sminka mig klockan 5-6 på morgonen.

Så det jag suktar mest efter, precis just nu, är nagellack.
Och en ny hårfärg.

Jag vill ha en ljusare grundfärg och mörka slingor. Lila. Jag vill ha lila hår. Och velat ha det ganska länge.
Dessa kommer från shockstore.

Lacken i mitten är China Glazes sommarkollektion, Poolside. Riktigt läckra neonfärger som riktigt lyser.
Lotta Lackoholic från Daisy Beauty visar upp dem här.

Slutligen har vi två par lack från Opi som jag dreglar över.
De har en kollektion i samarbete med Dreamworks och Shrek. Jag vill ha "Who the shrek are you?" och "Ogre-the-top". Jag har faktiskt råkat beställa det gröna lacket, en mini-flaska, men likväl.

De två glittriga lacken och från Opis samarbete med Disney och Tim Burton's Alice in Wonderland. Färgerna heter "Absolutely Alice" och "Mad as a hatter"

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping