Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
onsdag 10 mars 2010

Shit, hjälp mig!

Idag är jag hemma och är sjuk.
Magen kniper och illamåendet skvalpar omkring.
Resten av mig sitter hos Eleven och spanar.Jag har lagt två grejer i korgen...

De två grejerna jag har i korgen är två blush.
Ett från Too Faced och ett från theBalm.

Det är svårt att vara hemma och sjuk, man orkar inte plugga, och har man slut på sömn är det inte så mycket annat som återstår än att kolla bloggar och affärer.


Blushet från Too Faced är deras Brightening Blush "Papa don't Peach", som är en fullkomligt ljuvlig persikofärgad sak med skimmer. 249:-

Det andra är theBalms "Cabana boy", som är så otroligt läckert. Det ser ut som en smarrig, bärig isglass. 199:-
Grejen är att jag aldrig betalat såna löjliga summor för lite kindsmink, det känns helt befängt!
Så jag sitter alltså här, med varukorgen.

Avtryckaren (muspekare) svävar över betalningsalternativen.
VAD, vad, vad, vaaad är billigast?
Hur jag än väljer måste jag betala över 500:-.
500:- för två blush.

Mrrrrrrrgh!
Evil, thy name is klickarfingar and shoppingtarm!

Jag har dem fortfarande i korgen, jag VET att jag inte kommer att beställa dem, men jag kan ju kanske få drömma lite till?

Har ni varit i liknande situationer?
Hur gick det för er?
Har ni några swatchar på dessa blush?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping