Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
lördag 6 mars 2010

Lördagsgodis v9

Så var det lördag igen. Det var två veckor sedan jag körde min första lördagsgodis, och det enda jag skaffat från den listan är Isadoras duo-skugga.

Penslarna kommer från Sigma Makeup, min kompis Åsa visade mig dem, och Emma P hos Sminkan har nyss recenserat dem, ca 600:- för ett set med penslar som i kvalité motsvarar Mac. Inte fy skam, om man tänker att typ två bortsar från Mac går på samma pris :p

Jag vill ha en spray som skyddar håret mot värme, så att jag vågar använda min halvnya värmemanick oftare, jag gillar plattat hår. På Eleven har de en spray som heter Scandinavian Formula Värme-spray, som inte bara skyddar mot varma stylingmanicker, utan också mot solen. Kostar vanligtvis 79:- men de har nu sänkt den till 59:-.

Vubban Karin visade några riktigt läckra lack i torsdags, och igår berättade hon att vi kunde få beställa. Lycka! $5 styck är ju ingenting, ca 35:-. Måste ha!

Alla kvinnor borde ha en Blingfitta! Lotta Losten tillverkar Blingfittor på löpande band åt de som beställer, man kan önska vilken färg man vill på tråden och klitorisen. 85:- kostar en berlock och 155:- kostar ett par örhängen.

Idag känner jag ett stort sug efter att färga håret, det verkar gå runt lite i bloggarkretsarna nu, det beror väl på att det tekniskt sett är vår, och vid våren kommer förändringarna, både hos oss och i naturen. Mood Ultrablond är en jättebra blekning tycker jag, det använde jag december 2008 för att bli blond. Men jag skulle vilja ha någon annan färg än fesbrunt som jag har nu och blondt som jag hade i nästan ett år. Just nu lockar lila och rött väldigt mycket. Shockstore har väldigt många fina färger, som går på 69:-/styck (toningar). Det var länge sedan jag hade svart hår, sommaren 2007 är det senaste bildbevisen jag har ->

1 kommentarer:

Mary sa...

Gillar verkligen den violetta färgen :)

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping