Önskelista

MAC
Viva Glam - Cyndi och Gaga
In Lilyland - Joie-De-Vivre
Riveting - Show Orchid
Liberty of London - Perennial High Style, Ever Hip och Birds & Berries

Make Up Store
Blush - Must Have, Fresh, Lush

L'oreal
Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer

Gamla bloggen

Den hittar ni här
torsdag 15 juli 2010

Kryper fram ur dvalan

Det var ett tag sedan jag aktiverade mig här nu :/

Vet inte riktigt vad det beror på, men har inte haft någon större blogglust den senaste tiden. Och för det mesta sitter jag och fipplar med min egen produktion av läppstift, det är inte så lätt ska ni veta :)
Dessutom jobbar jag på sjukhuset, börjar 06.45 och har inte riktigt någon lust att sminka mig dessa mornar :)

I alla fall kan jag bjuda på lite bilder från någon dag sedan. Mary kommenterade och frågade efter en neutral sminkning, så det satte jag ihop. Plus att ni får se hur jag ser ut i glasögon. På läpparna har jag nya kreationen Falun, döpt efter Falu rödfärg, typ. Hon är gjord på röd järnoxid, precis det man använder i den klassiska rödfärgen.

För ett par veckor sedan hittade jag Smashbox vårkollektion Heartbreaker på Kicks, till 50% rabatt! Jag skrattade högt och shoppade på mig paletten "Hot Date", för 175:-, funderade på resten av kollektionen också, men nja. I alla fall är det neutrala skuggor från den paletten jag har på ögonen.

2 kommentarer:

Ninni sa...

Jättesnyggt läppstift och balla glasögon!

Stiftis sa...

Tack så jättemycket :)

Skicka en kommentar

Tjoflöjt!
Lämna gärna en kommentar (jag svarar alla kommentarer här på bloggen)

Detta skall recenseras

  • MaxFactor Masterpiece mascara
  • Maybelline Define-A-Lash mascara
  • Maybelline Define-A-Lash volume mascara
  • Clinique High Impact Mascara
  • Maybelline The Falsies Mascara
  • E.L.F Liquid Eyeliner
  • E.L.F. Cream Eyeliner
  • Smashbox Cream Eyeliner
  • + ungefär 11parfymer

Taggar

120-palett (4) Amuse (1) Barielle (2) BB Couture (1) blå (3) Calvin Klein (1) Cambria (2) china glaze (5) Depend (3) Discworld (1) dusch (1) Ebay (1) Egna läppstift (10) Eleven (5) EOTD (8) Essie (1) eye liner (1) Eyeko (4) Foundation (4) Frank (1) fötter (1) Gaga (1) Glee (1) GloMinerals (1) Graffiti (1) guide (2) HM (5) Hot Topic (1) hudvård (2) hårfärg (2) Hårtång (1) höst (1) inspiration (1) Isadora (25) Kicks (1) Kissywear (4) kollektioner (4) konad (1) L´oreal (1) Lancôme (3) Lovie (2) Lumene (5) Lush (1) läppglans (1) Läppstift (4) Lördagsgodis (2) MAC (14) Make Up Store (12) Mary Kay (1) Mascara (7) Max Factor (2) Maybelline (15) nagellack (27) nagelvård (1) Nail Mail (11) Nars (1) neon (1) nerd (1) Nfu-oh (1) Ninja Minerals (2) nivea (2) Nouba (1) Nubar (2) nyhet (4) NYX (7) Nörd (2) opi (1) orange (1) Orly (5) paket (2) Parfym (10) peruk (1) poolside (1) primer (1) rabatt (1) RBL (1) rea (1) Recensioner (25) Remover (1) Rimmel (2) Rocky Horror (2) rosa (1) Shu Uemura (1) sjuksköterska (2) Smashbox (5) Sminkningar (36) smycken (1) sommar (1) St.Blackstick (1) Stiftis (12) Stiftprinsessan (8) swap (1) söndagsläsning (4) The Body Shop (6) theBalm (3) Tävling (3) undersköterska (1) Urban Decay (8) Vevay (1) video (1) Viva la Diva (10) Vubba (2) vård (2) Webshoppa (5) Zoya (1)
Pinga Frisim bloglovin PRET-ty.se
Startblogg.se Mode & design bloggar Blogglista.se BloggRegistret.se Blogg listad på Bloggtoppen.se Bloggpunkten.se Shopping